عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

آشنایی با اندیشه اسلامی

رابطه ایران و عربستان

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ق.ظ

🔴 تحلیل استاد پناهیان برای «آینده و نحوۀ ارتباط #دولت_ایران با #دولت_سعودی»

دیشب/مسجد جامع امیرالمؤمنین(ع):


🔹رویۀ دولت‌های استکباری حامی دیکتاتورها این است که تا وقتی به نفعشان باشد از دولت‌های دیکتاتوری حمایت می‌کنند. وقتی می‌بینند دیگر دولتشان پایدار نیست و رو به نابودی است، آن را وادار به بدترین جنایت‌ها می‌کنند و بعد خود را از آن مبرا اعلام می‌کنند و مثل تفاله‌ای آن را دور می‌ندازند. این برخورد را با دولت #صدام و دولت #طالبان انجام دادند.


🔹احتمالا الان دربارۀ دولت دیکتاتوری آل سعود نیز به همین نتیجه رسیده‌اند و دارند او را به بدترین جنایت‌ها وادار می‌کنند. مثل حمله به یمن و حمایت صریح از تروریست‌ها و به شهادت رساندن شهید نمر.


🔹به هر حال دیکتاتورهای آل سعود در حال سقوطند، و دولت ما باید مواظب باشد هرگز به آن نزدیک نشود. دولت آل سعود دیگر ارزش رفتار مسالمت آمیز ندارد.


🔹البته دولت‌های خبیث استکباری تا نهایت سوءاستفاده را از رژیم جنایت‌کار سعودی نکنند، حمایت‌های خود را قطع نمی‌کنند، ولی کم‌کم علائم جدا کردن حسابشان از دیکتاتورهای آل سعود دارد هویدا می‌شود.


🔹وجه مشترک همۀ پیام‌ها در محکومیت آل سعود، نوید نابودی این رژیم دیکتاتور بود. تنها ساده‌اندیش‌ها هستند که انگار امید به اصلاح رفتار این دیکتاتورها دارند، و با احتیاط به محکوم کردن آنها می‌پردازند.


(سخنرانى دیشب در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) حوزه علمیۀ دارالحکمة مراسم بزرگداشت شهید #نمر)

____________

✅ کانال رسمی #استاد_پناهیان 

@panahian_ir

  • رضا اشرف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی