عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

آشنایی با اندیشه اسلامی

شیطان نمرده..

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

🔹هشدار علامه مصباح به حزب اللهی ها:

هر جایی که نغمه ای شنیده شود که باعث تضعیف ولایت فقیه شود آن نغمه،نغمه شیطان است!مراقب باشید/بقای انقلاب به ولایت فقیه است


⏪ عزیزان من! شیطان نمرده است؛ این را باور کنید. دشمنان هم نمرده‌اند، بلکه بیش‌تر با هم هماهنگ شده و برای نابودی اسلا‌م ائتلا‌ف کرده‌اند؛ البته آن‌ها با اسلا‌می مبارزه می‌کنند که در مکتب اهل بیت تبلور یافته است و در جمهوری اسلا‌می ایران ظهور دارد. جاهای دیگر کم پیدا می‌شود، نمونه کوچکش را در لبنان می‌بینید: گروهی از جوانان شیعه که راه امام را یاد گرفته‌اند و می‌خواهند همان راه را بروند، پیروی از راه امام (ره) را دارند در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان سرسخت اسلا‌م تجربه می‌کنند.


این امتحان‌ها برای من و شما هم هست؛ اما هر روز به گونه‌ای خاص. اگر بنا باشد سؤال‌های امتحان همیشه یکسان باشد دیگر امتحان نام ندارد. پرسش‌ها و ابزار امتحان باید تغییر کند تا امتحان معنا داشته باشد. مگر ما می‌دانستیم که روزی به نام انقلا‌ب اسلا‌می در این کشور چنین تحولی پدید خواهد آمد؟ پیش از انقلا‌ب هیچ‌گاه به ذهنمان خطور نمی‌کرد که در دوران تسلط حکومت غاصب پهلوی و آن‌ قدرت جهنمی امریکا، یک روحانی به پاخیزد و تحولی شگرف را ایجاد کند. بعد از این امتحان باور نمی‌کردیم هشت سال جنگ بر ما تحمیل شود. اما می‌توان پی‌برد که بخشی از این امتحانات، به حفظ باورها و ارزش‌های اسلا‌م مربوط است.


اگر می‌خواهید باورها و ارزش‌های اسلا‌می در این کشور پابرجا بماند، باید آمادگی و اتحاد داشته باشید. وحدت مردم وقتی حاصل می‌شود که یک محور مشخص داشته باشند.عامل پیروزی کشور ما این بود که رهبری چون امام داشت و همه در برابر او خاضع بودند. امروز هم بقاء انقلا‌ب و ارزش‌ها به حفظ ولا‌یت فقیه است. هر جا نغمه‌ای ساز شود که اندکی برخورد با ولا‌یت فقیه داشته باشد، بدانید که از طرف شیطان است. این معیار خوبی است که خدای متعال در دست ما قرار داده؛ هر جا حرکتی صورت می‌گیرد و مسأله‌ای طرح می‌شود، بررسی کنید و ببینید آیا این به نفع ولا‌یت فقیه است یا به ضرر آن؟ اگر احساس کردید ممکن است اندکی در جهت تضعیف ولا‌یت فقیه باشد، بدانید باطل است و از سوی شیطان و یا فریب‌خوردگان او طرح شده است. خدا را باید شکر کنیم که این معیار را معرفی کرد تا بدانیم چه راهی باید برویم.


@mesbahyazdi_ir

  • رضا اشرف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی