عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

آشنایی با اندیشه اسلامی

توصیه به مسولین

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

💠توصیه آیت‌الله مصباح یزدی به مسئولین


🔹حضرت آیت الله مصباح یزدی:

🔹هر کس بخواهد ریاست کند، باید مردم را راضی نگه دارد و رضایت مردم، در گرو تأمین رفاه شان است، لذا نظام‌های دیکتاتوری هم تلاش می‌کنند رفاه مردم کشورشان تأمین شود؛ لذا این امتیازی برای انقلاب اسلامی نیست که مسئولین آن تنها به فکر رفاه مردم باشند، چرا که هر جایی مجموعه ای از انسان‌ها باشند، به دنبال تغذیه، بهداشت و رفاه خودشان هستند؛ بلکه مزیت انقلاب اسلامی به اسلامی بودن، به فرهنگ آن، به باورها و ارزش های اسلامی است.


🔸 کسانی که به نام مسئول اسلامی به برکت خون‌های شهدا سرکار آمده اند، باید اولین دغدغه شان ارزش‌های اسلامی، خدا و آخرت باشد، نه این‌که بگویند آخرت مردم به ما ربطی ندارد و اصل را اقتصاد بدانند؛ چرا که اقتصاد حتی به معنای رفاه و غذا برای حیوانات هم مطلوبیت دارد.


 🔹صدها هزار بهترین انسان‌های کشور جان خودشان را ندادند تا شکم ما سیر شود. لذا نه تنها بعد فرهنگی مهم تر است، بلکه اهمیت فرهنگ نسبت به اقتصاد، بی‌نهایت است و نمی توان با نسبت عددی، تفاوت اهمیت آن‌ها را روشن کرد، چرا که آن چه انسانیت حقیقی ما را تحقق می‌بخشد، ارزش‌های دینی و انسانی است و خدمت فرهنگی، یک خدمتی انسانی است.


06 /11 /1394


@mesbahyazdi_ir

  • رضا اشرف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی