عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

شیخ رضا اشرف زاده

عرفان اهل بیتی

آشنایی با اندیشه اسلامی

خواب استاد

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷


🖋📚 #پیام های تربیتی استاد مطهری(129)

                     

      ✳️ #نکته ١٠،خواب شهادت #استاد ✳️


   همسر گرامی شهید مطهری نقل می کند:

دو شب قبل از شهادت، #استاد مطهری زودتر از شب های قبل، برای نماز شب برخاسته بود.

این بار قبل از برخاستن، دائم پاهایش را روی زمین 

می زد!

من در اثر صدای پای ایشان از خواب بیدار شدم، اما یک حالت خاصی در او مشاهده کردم.

پرسیدم: چیست؟

فرمودند: من الان خواب عجیبی دیدم!

خواب دیدم که من و امام خمینی دوتایی، در مسجدالحرام هستیم و در بیت شریف باز شد، دیدم پیامبر اکرم(ص) از آنجا آمد پایین و به سمت ما 

می آید.

آمد طرف من و مرا در آغوش گرفت و بوسید، من قدری دست پاچه شدم و چون در خدمت امام بودم، عرض کردم: یا رسول الله ایشان فرزند شما هستند.

حضرت فرمودند: بله و رفت به طرف امام و امام را نوازش فرمود و او را بوسید و مجددا به طرف من بر گشت و لبهای مبارکش را روی لب های من گذاشت!

و من اکنون حرارت و گرمی لبهای پیغمبر را روی لبانم احساس می کنم!!

من به ایشان گفتم: که این خواب را چطور توجیه و تعبیر می کنید؟

ایشان در جواب فرمودند: گمان می کنم یک تغییر و تحول بسیار بزرگی در زندگی من به وجود آید! ... 

[سیمای #استاد در آئینه نگاه یاران / ص 82]

     

📝 دوازده نکته پیرامون #استاد شهید مطهری(ره)، خورشید دین و دانش / عزت الله واعظی

#ادمین 

#محفل_مطهر 


🆔 admin: @P22A93

🆔 @MAHFEL_MOTAHARI


💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷💫🇮🇷

  • رضا اشرف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی